Southern Italy as Contact Area and Border Region during the Early Middle Ages

Deutsches Historisches Institut in Rom

International Conference

“Southern Italy as Contact Area and Border Region during the Early Middle Ages”

Religious-Cultural Heterogeneity and Competing Powers in Local, Transregional and Universal Dimensions

April 4-6, 2016

The Conference is organised by Dr. Kordula Wolf (Deutsches Historisches Institut in Rom) and Dr. Claudia Alraum (Friedrich-AlexanderUniversität Erlangen-Nürnberg), and will take place at the Deutsches Historisches Institut in Rom (Istituto Storico Germanico di Roma), Via Aurelia Antica, 391a, Roma.

from to
Scheduled news