Navigating the House of Wisdom

Università degli Studi di Milano – Universität Zürich

Navigating the House of Wisdom. How to write a good book in the medieval Middle East

Date: May 25-26, 2017

Venue: Università degli Studi di Milano (Polo di Mediazione – aula T3), Piazza Indro Montanelli 1, 20099 Sesto San Giovanni (Milano).

The Conference is organised by Letizia Osti (Università degli Studi di Milano) and James Weaver (Universität Zürich) and will take place at the Università degli Studi di Milano (Polo di Mediazione – aula T3), Piazza Indro Montanelli 1, 20099 Sesto San Giovanni (Milano).

from to
Scheduled news